Pokud je vaším cílem v podnikání dosáhnout vyšší prodej, pak obchodní a propagační dárky jsou skvělou volbou. Každý miluje dárky, takže není velkým překvapením, že propagační a obchodní dárky lákají více nových zákazníků, zvyšují povědomí o značce a slouží jako dlouhodobé reklamy vaší firmy. Všechny tyto prvky se spojují a pomáhají vám zvýšit prodej.
Obsah
Poznání značky rychleji než lusknutí prstů
Rozpoznávání značky znamená, že zákazníci okamžitě vědí o vašem podnikání a jeho službách nebo produktech, když vidí vaše logo. Můžete si všimnout, jak ihned poznáte McDonald’s, když vidíte pouze žluté logo.
Obchodní a propagační dárky, které dáváte zákazníkům, jim mohou pomoci poznat a vybavit si vaše podnikání. Je to jeden z nejdůležitějších důvodů, proč byste měli tyto dárky rozdávat na prvním místě. Zjistilo se, že lidé si mohou pamatovat inzerenta propagačního dárku, který dostali za poslední dva roky.
Tyto dárkové předměty zůstávají v jejich domech, kancelářích, automobilech a jiných zařízeních velmi dlouho a nadále jim připomínají vaši společnost. Dokonce se říká, že spotřebitelé mají tendenci uchovávat tyto reklamní předměty v průměru déle než 6 měsíců.
Když příště uvidí vaše logo, okamžitě si vzpomenou nejen na váš dárek, ale i na vaši firmu. Zákazníci si lépe vzpomenou na vaše podnikání, pokud se dárkový předmět, který od vás dostali, vyznačuje vaší značkou. Díky tomu rozpoznají produkty vašeho podnikání vždy, když jdou nakupovat.
Lacinější efektivní marketing
Mnoho malých firem může jen snít o rozsáhlé reklamní kampani, která by se rozšířila do různých forem médií. Dobrou zprávou je, že mohou dosáhnout své marketingové cíle prostřednictvím kampaně cenově dostupných propagačních produktů. Pro začínající podniky je nyní k dispozici mnoho levných reklamních dárků.
Většina výrobců obchodních a propagačních dárků udržuje své ceny nízké pro hromadnou distribuci. Tyto dárkové předměty mají nízké ceny, přesto mají výrazný vliv a dojem na zákazníka.
Hrnky jsou konkrétní efektivně levné dárky, protože většina lidí si pamatuje, kde dostali hrnek. Položky pak mohou nabídnout velkou investiční hodnotu. Vše, co potřebujete, je, abyste získali srdce svých zákazníků.
Je to vaše vizitka
Vizitka představuje vašim zákazníkům vaše produkty a vaše podnikání. Vaše obchodní a reklamní předměty také téměř fungují podobně, ale s mnohem lepšími výsledky. Když distribuujete své dárky týkající se vašeho podnikání, můžete vlastně představit své podnikání i potenciálním zákazníkům.
Upozorňujeme, že tyto dárky musejí stejně jako vaše vizitky obsahovat vaše kontaktní údaje. Na dárkových předmětech musí být logo vaší firmy, obrázky a slogan, který vystihuje poselství vaší firmy. Tyto hmotné značkové výrobky slouží jako užitečná vizitka, kterou mohou zákazníci používat každý den.
Po přidání do vašich kampaní v sociálních sítích pomáhají obchodní a propagační dárky prodávat. Můžete například vytisknout QR kódy na reklamní lahve nebo umístit své obchodní hashtagy na košile a jiné podobné propagační dárky.
Vylepšená obchodní viditelnost
Televizní a billboardové reklamy vidíte jen pár vteřin. Na druhé straně obchodní a propagační dárky mohou být použity téměř neustále, takže zůstanou přímo před očima vašich zákazníků. Mohou nosit vaše trendy košile například i několik dní nebo si častěji chlipkať z hrnku na kávu nebo čaj, který od vás dostali. Tento druh reklamy je vynikajícím způsobem, jak zvýšit viditelnost vaše firmy.
Zaručená loajalita zákazníků
Zákazníci by měli produkty vaší firmy nakupovat dle potřeby, ideálně často. Obchodníci obvykle utratí více dalších zdrojů na vybudování spolehlivé věrné klientely. Využívají propagační a obchodní dárky na podporu loajality zákazníků v krátkém časovém období.
Dbejte však na to, aby se vaše reklamní produkty chválili vysokými standardy kvality a pokud je to možné, měly by být také značkové. Lidé pak spojí prvotřídní kvalitu vašeho dárku s kvalitou vašeho podnikání. Velmi to pomůže při zajištění toho, že si můžete udržet zákazníky, kteří budou u vás poprvé.
Rychlé a jednoduché tipy na používání obchodních a propagačních dárků
Protože obchodní a propagační dárky pomáhají prodávat, je důležité, abyste je používali správným způsobem na efektivně přilákání více zákazníků než kdykoliv předtím.
Bude skvělé, pokud své obchodní a propagační předměty můžete zahrnout do všech svých marketingových kampaní. Značkové propagační a obchodní dárky vám mohou pomoci vytvořit více sledovanosti kolem vaší značky a společnosti.
Dbejte na to, aby byly vaše vybrané dárkové předměty dobře naplánované a inovativní. Důmyslně naplánovaná propagační kampaň s využitím dárkových předmětů může sloužit jako dokonalý doplněk k jiným marketingovým formám, které používáte, jako jsou noviny a televizní reklamy. Díky tomu vytvoří vaše marketingová kampaň větší vliv na vaše cílové publikum a pomůže obecně zvýšit profil vaší značky.
Zde je několik dalších tipů, jak maximalizovat svůj zvýšený prodej pomocí propagačních a obchodních dárků:
Kvalita by měla být stále prioritou před kvantitou
Zákazníci mohou lépe reagovat na vysoce kvalitní výrobky. Dobrá věc, že i vysoce kvalitní reklamní a obchodní dárky mají přijatelné ceny.
Minimalizujte množství informací.
Pokud vaše promo dárky obsahují více informací, vaši zákazníci nebudou moci všechno spotřebovat. Nejlepším řešením je zde pouze uvést své telefonní číslo a jednoduché logo.
Neustále rozdělujte dary.
Nerozdělujte své dary pouze během určitého speciálního období v roce, například během Vánoc, nebo pouze během uvedení konkrétního produktu na trh. Chcete-li pomocí svých propagačních a obchodních dárků získat co nejvíce prodejů, rozdávejte je během konkrétních období po celý rok.
Shrnutí
Obchodní a propagační dárky pomáhají prodávat a přilákat do vaší firmy více zákazníků, aniž jste rozbili bank. Tyto položky vytvářejí okamžité rozpoznání značky a rozšiřují dosah vašich služeb nebo produktů mezi větší publikum. Pomáhají vám budovat pevnou zákaznickou základnu a zvyšovat loajalitu zákazníků.